söndag 16 maj 2010

Konfirmation



Årets första konfirmationstårta (för mig iallafall)gjorde jag förra helgen. Det blev en favorit i repris....Hallonmousse på chokladbotten med en hallontryffel. Den är omtyckt, min pappa beställde 2 jättestora såna här till denna helgen tyvärr blev det inga kort på dom. Det är en bra tårta att göra lite i akut för det är ju inte riktigt lika många moment som med en sp-täckt tårta. Ska snart blogga om alla helgens tårtor men måste bara vila lite.... Tack för att ni är inne och kikar till mig!

3 kommentarer:

  1. Åh, så skoj med massa tårtbak =) Härlig tårta den här - ser fram emot att se de andra ;-)

    SvaraRadera
  2. Tackar tackar! Ja det e roligt med massa tårtor men nu är jag fullkomligt utmattad, kanske inte ska ta emot beställningar på 7 tårtor på samma helg....

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Härliga tårtor! Hittade precis hit, kul med fler tårtbloggare :)

    //Anna

    SvaraRadera