torsdag 15 juli 2010

Simpsons






Här kommer äntligen förra veckans tårtor! Har jobbat så enormt mycket denna vecka att jag inte orkar göra något på kvällarna. Cafebranschen på sommaren i Lysekil är helt värdelös när man har två små barn som ska ha sommarlov ifrån dagis. Men det är ju nu vi tjänar pengar för att överleva resten av året! Dessa tårtorna beställde en god vän av mig och ville ha Apelsin och Jordgubbar som smak så jag gjorde vanliga ljusa bottnar och fyllde med Apelsinfromage och Glasscreme med hela bitar av färska Jordgubbar. Tror jag är väldigt frächt så det ska jag har i tårtan denna helgen till min dotters 4-års kalas. Även denna veckan blir det modelleringar, dottern önskade sig en viss liten orangehårig flicka på sina tårtor.....

5 kommentarer:

  1. Tack, dom var roliga att göra.

    SvaraRadera
  2. Hihi, vilka härliga tårtor du gjort!! Jättefina =)

    SvaraRadera
  3. Jättesnygga tårtor! Älskar Homer-tårta

    SvaraRadera
  4. Den hade min man älskat!!

    Missa inte min tävling där du kan vinna söta muffinsformar!

    Kram Karin

    SvaraRadera